Depp torsdagen

Dagens humör: Deppig och trött
Dagens borde: Som vanligt borde jag plugga mer
Dagens frisyr: Halvuppsatt hår
Dagens klädsel: lillebrors jeans som jag fick (skönaste någonsinn), stor tröja och mina Keds
Dagens planer: Nu inga utom att plugga och vänta på att "S" ska skriva...
Dagens materiella vill ha: "S", 8 par skor och en cigarette
Dagens längtan: "S", att få sova och att få mitt humör tbx
Dagens fundering: Varför är jag så jääävla trött?!
Dagens beroende: Cigaretter och "S"
Dagens tråkigaste: Att jag såg "S" på stan men äcklet hälsade inte
Dagens personer: Amorina och "S"
Dagens roliga: Skolan och att se "S" (blandade känslor som vanligt)
Dagens låt: All we are -  One Republic

Jag skolkade de första två lektionerna idag. Orkade helt enkelt inte ta mitt feta as ur sängen så jag stannade och tog en senare buss.
Hade på mig ett par jeans som min lillebror gav mig för han inte kunde ha dom. Så jag sydde in dom vid vaderna så att det blev stuprör men så sitter dom ändå baggy. Grymt sköna, så hade jag en stor lite genomskinlig t-shirt på mig med ett linne under.
Mina bestisaar satt och gjorde kompis armand för att dom inte hade något att göra när jag kom så nu har vi alla och Henke ett par. Henke min lilla älskling, helt underbar kille.
Stack till konserthuset där vi såg en dans uppvisning av "Gadens Historia". Grymt duktiga.
Hälsade på "H" som cyklade förbi. Båda han och jag blev lite chokade, det märktes.
Jasmine och Kristel bestämmde att skolka resten av dagen efter vi åt lunch på McD. Såg "P" där. Han är fortfarande tänd på mig efter vårat strul på förra natt clubs besöket. Han har konstigt nog blivit snyggare sedan dess! Han var absolut inte ful innan men då hade han sliskigt långt hår, sen klippte han sig och hade barnsligt kort hår men nu är det riktigt lagom och han ser grymt bra ut.
Tror jag ska stöta lite på honom när jag besöker Line på hennes skola.

Har kommit på att jag har sex killar som jag just nu håller på med. "S", som jag försöker glömma men det går inte så bra så därför tröstar jag mig istället med "P" (killen som jag såg på McD, går på min kompis skola och var mitt kvälls strul på en fest), "H" (kan inte riktigt säga att jag håller på med honom men han är i alla fall mitt ex som jag börjat snacka med igen och jag flirtar väl ganska mycket. Vilket han också gör), Mattis (Snäll kille som tydligen är jätte nere i mig men som jag bara ser som kompis även om jag flirtar grymt mycket med honom. Han är Kristels kompis från början), "M" (Kille från fest som jag snackar med via SMS och MSN, brukar bara träffas på fester men är relativt grova på SMS), "Västervik" (en skabbig fordons kille som jag inte gillar över huvudtaget och han är igentligen ganska psykad) och sist har vi "A" (min förra bästa kompis storebror som stöter sönder sig och vil ha msn sex hela tiden, nej jag går inte med på det men kåta upp honom skadar inte för jag får också cigg av honom).
Lite konstigt att jag tycker det är jobbigt att "S" snackar med andra, även om det inte är andledningen till att jag deppar över honom eftersom jag håller på med ugefär halva stan.
Långt inlägg idag så ska sluta nu...
Diah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0