Klassen

Min klass är lite underlig, men otroligt underhållande om jag säger det själv.
Så kul igår, vände vi hela klassen imot oss på en lunch rast. Utan ett ända ord, då har man makt! Haha
Med vi menar jag Amorina, Jag, Kristel och Jasmine.
Tre killar i klassen vet vi har snackat grymt mycket skit om oss, utanför skolan till Jasmines ex, vilket är konstigt för dom känner inte varandra och dom känner inte Jasmines ex. Det är också konstigt för dom fjäskar sönder sig i skolan!
Sen kan jag säga att vi hatar de flesta tjejer också för dom snackar också skit men av någon konstig andledning är dom alltid jätte trevliga (mot mig i alla fall) i vanliga fall.
Så vi gick förbi sofforna där dessa människor befann sig och gjorde "bitch blickar" (finns inget annat sätt att beskriva det hur löjligt det än låter) så gick vi förbi några gånger.
Nästa lektion verkligen känndes det i luften hur hemsk stämmning det var! En tjej sa en elak komentar till Kristel som blev skit förbannad och jag och Jasmine satt och dissade en av killarna vi hatar.
Så idag skulle en av tjejerna sätta sig bredvid mig och vad tror du inte hon säger "är det inte mer praktiskt om jag flyttar till henne istället?"! Visst vi bråkar men herregud! Hur omoget är det inte!
Så våran klass gillar inte varandra.
Inte så konstigt i och för sig
Diah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0