Skolk, igen...

Skolkar igen...
Orkar helt enkelt inte. Någon kombination av att jag är skoltrött, har mens, för mycket i skolan, har tyska och matte prov och sen tänker jag för mycket på "S". Jag tänker inte erkänna att jag är deprimerad!
Tittar på "The Jane Austen book club" som jag tycker är väldigt mysig. Den är i samma stuk som "You've got mail"
Ska in till stan sen igen för att först färga Sandra's hår, träffa Amorina och kolla in dansen med Jasmine.
Har studie dag på tisdag, hade faktiskt tänkt plugga på riktigt. Men vem vet, brukar ändras ganska snabbt.
Ska fika på Wayne´s efter tennisen med  en gammal kompis. Hon är bra att ha. Umgås inte så mycket med henne men hon är grym på att lyssna.

Tror jag ska dra ner till "A" i helgen. Känner att jag behöver ett one night strul nu mer än någonsinn och jag orkar inte vänta till nästa helg eller till nästa gång jag ska till nattclubben. Har bestämt mig för att ta det lugnt nu i helgen. Med plugg och rum omgöring på allvar. Har ju inte hänt alla gånger jag sagt det innan. Jag behöver tröst så låt mig! Ush, jag beter mig som en kille i den bemärkelsen. Ska inte tjejer deppa och vara almänt deprimerad när något sådant här händer?
Istället kör jag på "lättaste sättet att komma över någon är att lägga sig under någon annan". Inte ligga med, så slampig har jag inte blivit, än... Vänta ni bara när jag väl blivit Ooskuld då kommer jag köra samma taktik som min underbara Sofia.
Hon blev av med oskulden för mindre än ett år sedan och under den tiden har hon haft två förhållanden. Det ena varade i ett halvår och det andra i ungefär tre månader så under ännu tre månader hade hon tid att ha sex med ännu nio stycken! Fattar inte hur hon lyckas! Längtar lite faktiskt men vill inte att det ska vara som med mitt första strul. Att jag gick med på det med första bästa kille som kom fram. Det var i och för sig "P" som jag numera flirtar med. Ironiskt.
Jaja men om det tar för lång tid då lägger jag mig faktiskt under vem som helst haha.

Ska snygga till mig lite, så jag inte är riktigt så skabbig som jag är nu.
Vem vet "S" kanske är på stan, eller om jag har tur kanske till och med "P"
Diah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0