Trevligt trevligt...

Känner mig desperat igen...
Messade "S" idag, och jag tror jag var för "på". Haha låter löjligt men sån är jag, nu får han messa om han vill något.
Men hans kompis snackade i alla fall om mig med Jasmine av någon andledning. Han sa "såg din kompis på stan idag", haha vad ska hon säga, så han håller koll på mig och refererade till mig som " S's ragg". Trevligt trevligt känner verkligen att jag kan hoppas på något gott haha. Han uttnytjar bara mig tilfälligt det fattar vilken idiot som helst, till och med jag vilket känns bra.

Fikade med en kompis idag, som jag som sagt inte träffar särskillt ofta. Det blev först McDonalds för hon skulle äta sen så stack vi till Wayne's för jag vägrade äta McD även om det är vad jag praktiskt taget lever på. Drack Chai Latte och snackade allmänt skit. Så kom min andra kompis som jag inte träffar så ofta och vi gick och kollade löshår till mig. Hon ska göra dreads, inte riktiga utan sådana man flätar in. Hon är så tuff! Modell är hon, har den största gaderoben i universum så hon byter stil varje kvart och jag svär att hon är min "brother from another mother", eller något liknande. Vi pratar exakt likadant och på något sätt är vi väldigt lika psykiskt även om våra stilar är väldigt annorlunda.

Var på bibioliteket och fixade med mitt Rembrandt arbete så jag lånade lite böcker. Lånade också "Doctor Zhivago", på engelska så klart eftersom jag velat läsa den hur länge som helst. Jag har en grej där jag alltid måste läsa böckerna innan jag ser filmen...

Nu ska jag plugga tyska och matte sen ska jag dra mig till sängs(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0