Bantning på G

Har bestämmt mig för att gå ner i vikt till Tunisien semestern i sommar.
Det kommer pressa mig eftersom jag vill se bra ut då och för att det är i Augusti så jag har den tid jag behöver och blir inte deprimerad när jag finner att jag inte gått ner tio kilo i vikt under två veckor.
Så nu börjas det.
Kommer skriva här så att jag håller koll på hur det går. Dokumentera alla onyttigheter. Det dåliga är att i början glömmer jag att jag bantar så då kommer det slinka ner några onyttigheter.
Orkar inte bry mig om hela kolhydrats grejen men bara det allmänt onyttiga som är självklart att jag inte behöver äta. Inte små äta och så vidare. Kommer bli mycket billigare och jag kommer må bättre.
Ska också få mamma att fylla på mitt gymkort också så jag kan sticka och träna. Ett halvår tar jag då eftersom det är ungefär så länge till semestern.
Känns bra...
Diah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0