Blondie

Dag: Tråkig,
Fikade med gammal kompis idag. Wayne's som vanligt. Fikade för 90 kr, känns inte bra eftersom jag redan (dum och idiotisk som jag är) har gjort av med praktiskt taget alla mina pengar denna månaden...
Träffade flickor från klassen... som hatar mig så det var jätte spänt medans min kompis kramade dom och skulle vara trevlig medans jag stod där och såg almänt otrevlig ut.

Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på Sarah McLachlan, det borde säga allt. Jaja hon påminner i alla fall inte om "S". Pervot "A" skickade en låt med henne vilket kändes helt fel. En pervers, överkåt kille kan inte skicka en låt med Sarah McLachlan? Hänger helt enkelt inte ihop. Sjukt vacker är hon i alla fall. Jag har en grej för vackra tjejer, nej jag är inte lesbisk, inte ens bi men jag kan säga att om jag var det skulle jag inte bli tänd på snygga tjejer utan vackra. Keira Knightley är vacker om någon! Mischa Barton är vacker, fast mer åt söt hållet men hon duger.

Har klippt mig och färgat håret nu. Inget extremt med färgningen blev bara blondare. Jag kan inte ha någon annan hårfärg! För det första passar det inte mitt utseende även om jag har mörkare hy och sen passar det absolut inte min personlighet. Eller jag vet inte, tycker man ser mycket "bitchigare" ut i mörkt hår men det sista man gör när man är blond är väl ändå att se snäll ut?
Detta tyder på att jag antagligen borde fortsätta vara blond...
Diah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0