Cynisk kärring

Jag har officiellt blivit en sådan. Tror inte det minsta på killar och den så kallade kärleken längre. För den suger nämnligen.
"S" smsade igår, blev självklart övelycklig men var smart nog att inte visa detta för honom denna gången. Har varit alldeles för på de senaste gångerna.
Han jobbar tydligen på Melodifestivalen och skulle jobba till kl 5 inatt.
Så började han messa om att Linda Bengtzing var snygg. Bara för att jävlas lite så sa jag att det fanns snyggare och så vidare. Då skriver han att en annan kändis tjej är den snyggaste någonsinn. Jag håller med och då svarar han att "Sen kommer Erika<3" HALLÅ!!!
Börjat messa med fel tjej eller? Vad fan förväntar han mig att svara där! Bara så att jag vet att vi bara är vänner! Han vet att jag vet att han tydligen har känslor för någon som heter Erika men fan vilken jävla stil att skriva det direkt till mig! Säg det uppriktigt istället utan att ta upp det i ett annat samtalsämne.
Sen somnade jag och han fortsatte messa. Ska inte svara på dom nu på morgonen.
Tack och lov så ska jag åka och köpa mina sex par skor nu.
Mer tröstshopping åt folket!
Diah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0