Inte jag längre, duger helt enkelt inte

Känns så nu. Att det inte är jag längre. Inte så att jag har fallit för grupptycker jag har helt enkelt inte orkat säga imot och stå upp för mig själv. Så idag klädde jag mig precis som jag ville vara klädd. Vitt ribbat linne instoppad i en svart penn kjol som gick upp strax under bysten. Till det nylon strumpbyxor och svarta pumps. Var sminkad som jag tycker om, mycket ögon, ljusa läppar och naturlig hy. Mitt hår var som jag gillar det, uppsatt i en slarvig stor knut där några hårslingor faller fram.
De flesta sa att det var skitsnyggt men vi kan säga att de som jag helst ville skulle acceptera det gjorde det inte. Mina "fem lager solpuder" kompisar klagade. Jag hade inte nog med push-up eller nog med smink.
Okey inte alla mina kompisar men en. Amorina, min absolut bästa kompis sa att det var snyggt och Sandra med, Jasmine var inte precis negativ men eftersom hon håller med vad Kristel än säger så var väl inte hon possetive heller.
Kristel har hela den här solpuder, fluff hår, foundation läppar, kort kjol mycket push looken. Och hur fjortis det än låter så är hon grymt snygg i den. Hon ser är som en kopia av Nicole Scherzinger och då överdriver jag inte. Långt svart volymhår, hon är från spanien så hon har den där solkyssta huden, långa vältranade ben och har stora ögon och läppar. Helt otroligt snygg. Men jag har inte den looken. Jag är kort har blondt hår ner till skulderbladen, blå ögon, okey visst jag är brun (tack pappa) men så är jag kort och har kurvor till skillnad från andra.
Det är en av andledningarna till att jag inte vill ha push-up bh eftersom det ser så extremt fejkat ut. Visst jag har 34-36 i kläder men jag ser större ut av någon underlig andledning eftersom jag har höfter och bröst antar jag. Så hon har inte fått in det i huvudet att jag inte passar eller trivs i det!
Amorina har samma stil som mig och Sandra bryr sig inte men både Kristel och Jasmine kör då på denna stilen.

Så idag har jag hört nog med klagomål orkar inte något, nu till plugget...
Diah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0