Skor, depp och söndags brunch

Låg i sängen och deppade ett tag tills jag kom på exakt vad jag behövde. Skoshoppingen då.
Blev tre par. Kunde inte bestämma mig för sex stycken och Papi fick bara lite ryck på mig. Stod bokstavligt talat i en halv timme och försökte bestämma mig mellan två exakt likadana skor, skillnaden var att den ena hade träklack den ena vad i samma färg som skon.
Tillslut blev det ett par hel svarta pumps (alltid bra att ha och jag har gått sönder mina gammla), ett par vita pumps med träklack (till våren/sommaren) och sen ett par svarta ankelboots som man kan ha in på våren nu också.
Helt förälskad är jag. Skor är verkligen min passion. Väskor också men skor har något viss över sig. Kan aldrig få för många.
Nu ska jag plugga kemi, matte, tyska, musik och göra mitt arbete om Rembrandt. Roligt...
Diah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0